Rapport

Har nu gjort några sidor till på min rapport trots att jag känner mig mer vilse än bildad.
Otydliga instruktioner och en massa frågor som finns i min hjärna som bara far omkring...




Det kan ju faktiskt bero på att jag känner mig otillräcklig i vissa avseenden.

Jag ser någon i min närhet inte längre har så många bra dagar.
Känns som hur jag än gör så blir det inte rätt iaf.
Jag är för jobbig eller så ska jag inte bry mig om det. Hur jävla lätt är det?
Jag umgås med den här personen så mycket och se den andra personen vara missnöjd med sin situation gör inte mig glad heller.
Jag vet inte hur jag ska få den personen att förstå att jag finns där....
Vill den personen ens att jag ska finnas vid dens sida?
Jag vet inte och jag blir galen att tänka på de tankarna......

Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0