Rapport rapport rapport.

Fy fasen vad jag älskar det.
Jag som hela tiden sagt att det är så himla roligt att plugga men jag tror jag styker det.
Känns helt apigt jobbigt . Har ingen motivation till att skriva den och känner mig allmänt dålig just nu. Varför är man inte världsbäst på det som man ju är på allt annat.... ;)
Har haft främmande av Cjs Syster Sandra här i två dagar! Mycket trevligt att få träffa henne när hon nu befinner sig i Sverige första gången på nästan ja 9 -10 månader :)
Har gjort en storhandling så hon har fått se stora Ersboda. Jag måste säga att hon nog måste vara riktigt imponerad. Spelade även biljard med Sandra och kompis Cjs kompis och såklart jag och älsklingen! ;)
Jag är ju inte ELIT om man säger så...  Kul var det då iaf! :)

Borde ta och ta sig i kragen och göra vettiga saker men mörkret kryper sakta in hos oss. Eller nej jag behöver inte ljuga. Det är kolsvart här hemma så det är inte konstigt att det är jobbigt att hålla sig vaken. Någon idiot här har ju inte satt ett uttag till en vardagsrumslampa så vi kan inte ha en lampa där. Att vi däremot inte har någon lampa sen förut tycker jag vi uteslutar... haha!


Nej dags att ta sig i kragen och lämna datorn! Rapporten måste göras!

Ps. Jag älskar dig Christoffer även om du inte får höra det så ofta som du förtjänar. Det är du och jag och ingen annan! Du är mitt allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0