Nu blickar vi framåt

Och inga sura miner. Jag är fan värd att inte vara ledsen hela tiden.
Att hela tiden tänka på allt det negativa. Det är jag riktigt duktig på. Men till vilket pris?
Hela tiden tänka och tycka nedvärderande saker om mig själv...
 det hjälper knappast mig eller någon annan!
Jag ska inte låta någon stå ivägen för min lycka.
 Allra helst mig själv.
Jag är värd att ha någon som tycker om mig för den jag är och förstår mig.
Tyvärr är jag nog själv det största hotet.
Jag ska bli lycklig. En dag.......
Vara nöjd över det jag ser i spegeln.
 Inte känna som om man inte har något att tillkomma med.
Jag har valt att gå första steget mot en gladare värld..... Here I come!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Borde kanske följa ditt exempel och börja tänka positivt. Lycka till och hoppas du mår bra. <3

2010-10-31 @ 19:04:50
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0