Nu är det faktiskt så

att lilla Emmeli har bakat åt sin pojkvän! Jag måste säga att jag är en himla snäll person ibland.
Kan ju inte säga att det inte var en rolig avkoppling från den hemska boken jag nu läser men ;)
Funderar på om man ska ta och pussa på karln min när han minst anar det!
Jag tycker det har varit väldigt lite av det på senaste tiden dessvärre!
Har ju varit tenta plugg för min del och nu är det plugg inför fredagens seminarium och ja ... Han har också haft fullt upp! Inte nog med det har det varit en jävla massa iksu också! För hela slanten :)

Snart får jag krama om min lilla mamma som idag fyller 42 år ung, eller som hon själv beskriver det tjugotjugotvå om det får dig att sova bättre om natten så kan jag väl gå med på det då :)

Saknar mina "pitetjejer" så ska bli kul och intressant om man lyckas hoooka upp dem! Då ska jag krama dem och berätta om allt och de får de såklart göra till mig! ;)
Missar dock våran första klassfest men det får jag stå över. Jag ska ju vara på Erics 18 års kalas så det kompenserar väldigt bra!

Så återigen! GRATTIS MAMMA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0