länge sen sist!

Har skrivit en tenta som gick sådär måste ja säga så här i efterhand!
Gymmat en massa hela veckan... eller ja hade ju 2 vilodagar men....
Kom hem från iksu runt kvart över åtta och så ställde sig.... hör och häpna...Christoffer och gjorde mat!
Tack gullet! ;)
 haha nej men riktigt så sällan är det inte men ni måste hålla med om att det är sexigt med en man som lagar mat! haha ;) Nu är det en bara 5 dagar innan vi far till Piteå och ska fira både Mamma och min lillebror som fyller 42 respektive 18 och inte nog med det ska vi hinna med och fira Cjs lillasyster Ellis som fyllt 17 förra veckan!
Varför har inte dygnet 48 timmar...De skulle bli sååå mycket enklare då!
Ska försöka möta upp mina änglar på Kalles på fredag! De bara måste komma ju när "pärlan" är tillbaka i stan ;)
Dags att försöka varva ner nu trots att klockan bara är barnet. Men fanimig att jag ska ta och kliva upp i tid och kanske se respektabel ut på skolan. Kom på att jag typ borstat håret 3 ggr sen jag flyttade hit om ens det.
Sminkar mig typ inte. Men jag känner inte att jag är fin oavsett . Men nu jävlar! Ta tag i mig själv och min kropp och sen kanske jag blir nöjd med det jag ser i spegeln! Jag hoppas så!
Idag har jag haft en liten "jag är söt dag" hoppas det fortsätter!! :)

En massa onödigt läsande! Förlååååt!

Slänger in en bild iaf på mig och min älskade eller kanske 4! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

klart vi ses där på fredag :)

2010-10-11 @ 07:07:12
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0