kan det inte bara bli tisdag eftermiddag

Jag vill ha gjort bort allt det här innan på tisdag men jag verkar inte komma någonvart.
Det känns inget vidare helt enkelt.
Jag är bara pissigt arg på att det inte blir färdigt någongång!
Jag skulle göra vad som helst för att få den här färdig.
Nej usch jag vill bara ha en kram och en spark i arslet så är den här skiten över.
Jag har inte tid att sitta hela helgen med det här.
 Jag vill hinna umgås med folk och såklart delar av familjen!

Kanske blir att fara förbi på någon slags halloween fest på lördag med några "julare".
Däremot har jag inget att ha på mig så jag får se hur det slutar!
Dags att sätta mig ner i soffan ...eller vem fan fösöker jag ljuga för. Jag ligger redan där!!! ;)
Men ska sitta och se något oooootroligt spännande på tv. Det måste jag vara värd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0