Hold on...

But you don’t, you don’t have to go
You’re feeling sad you’re feeling lonely
And no one seems to care

Your days you say they’re way too long
And your nights you can’t sleep at all (hold on)
And you’re not sure what you’re looking for
But you don’t want to no more
And you’re not sure what you’re waiting for but you don’t want to no more

But we all bleed the same way as you do
And we all have the same things to go through

blablabla... Good charlotte i all ära. Var nog ungefär 8 år sen jag lyssnade på dem känns det som....
Lite kul med nostalgi!

Rapporten, ja vad ska man säga? Det går väl inte så himla bra just nu. Inspirerad lite deppig och allmänt degig i huvudet. Rapporten får lida lite pga det. Men jag ska försöka ta tag i det så fort jag bara kan!
Jag har ingen lust att hänga läpp och skriva den hela helgen heller.

Lördag blir jag visst lämnad ensam för Halloween fest, har just nu inga planer för det men annars får jag väl ta ännu en "emmeli dag" borde verkligen färga håret och klippa mig men det får bli nästa helg! :)
Verkar som om vi får främmande av pappa och bror på lördag dag då de kommer ner till umeå för att lämna över en skoter som någon köpt av brorsan. Så de får komma på en fika eller något. Just nu har jag inge fika men jag får väl vara en husmos och röra ihop något smarrigt! :)

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Kom igen och kämpa på med rapporten, du är nästa färdig och du är jätteduktig i ditt skrivande, jag tycker rapporten är superbra! :)



Du får väl klä ut dig till en sexig flygvärdinna och ge dig ut på Corona på lördagkväll! ;)



Puss puss älskling!

2010-10-28 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0