:)

Fasen vad duktiga vi har varit nu! :)
Har snart fått ihop ja iaf 2/3 av alla instuderingsfrågor till tentan!
Jag är helt slut i hjärnan så det ska kännas skönt att ha gjort bort det! :)
På fredag smäller det med att skriva tentan! Kommer kännas helt galet tungt i huvudet efter så jag tror inte det blir någon traditionell "tentafest" för mig! jag är då helt slut och ändå har jag inte pluggat ihjäl mig än... Men det ska jag börja med imorgon! jag loooovar er!
Är det något jag vill så är det att klara första tentan.
Att inte få klara den första kommer förstöra mitt självförtroende så nu är det bara att fixa den!
Det finns inga no , buts or maybe! :)

Blir att fara till Iksu och träna nu om någon timme! Ska bli så jävla skönt! Att bli slut i kropp och sinne och sen sova som en baby tills morgondagen gryr... Är ju visst seminarium imorgon som man måste fara till! Or else... Ja Gunnar slår nog ihjäl oss ! ;)

Fast egentligen skulle jag nog helst ligga under täcket med karln min men det finns det ingen tid för tyvärr! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0