8 sidor rapport färdig

nu hoppas jag bara att karln har tid att kolla igenom det så det blir bra!
Detta måste bli bra. Annars har jag både en omtenta? och en rapportskrivning? som måste göras om.
Jag vill ha svar på tentan nunununununu! jag blir galen när vi inte får reda på det. Vi skrev ju den trots allt den 8 oktober!
Nej usch vad skönt att ha skrivit och slavat och gråtit färdigt över den här rapporten för nu vill jag bara umgås med de som jag älskar!!!
Att komma ut från de här huset ska också kännas skönt.
Det har alltid varit min lilla morot!
Nu är det så att den bittra Emmeli måste bort!!
Nu har jag genomlidigt detta ;)
Helgen som kommer kommer tillbringas med mamma m familj.
Eftersom allhelgona alltid har varit en helig och jobbig period för min mamma kommer vi hem för att äta middag med henne så hon inte behöver tänka på allt jobbigt som har hänt för henne.

Nej usch dags att fara till iksu om ett tag och sen fara på EPP! Ska bli najs som fan!
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0