En söndag i november.

Tiden bara rusar förbi och inget vettigt gör jag känns det som. Skriver tills mitt seminarium lite senare i veckan och känner bara... BAJS! hur ska jag får in typ 60 sidor på ett A4a papper? Det är ju helt omöjligt!!!!!!!!!!!!
Vet inte hur detta kommer gå jag vill minst ha typ 5 sidor och inte ta bort något!
Ah vette tusan, Får väl justera lite senare men just nu känner jag bara för att fara och göra någonting med min kropp. Gå ut och gå , Träna eller bara göra något.
Miljoner tankar som snurrar runt just nu som jag inte vill ha där!

Dock så vann vi priset som BÄSTA SPEX igår på återsparken!
Jag har ju alltid sagt att jullaget är det bästa laget! ;)

woohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0