varenda dag jag är ledig

så är de ALDRIG bra väder! hur är det möjligt?
Jag kan bara inte förstå, jag antar att någon har något emot mig.... han som styr vädret!
Jag sitter dock ute på balkongen ändå och försöker hitta solen bakom ett stort moln och hoppas att den kommer fram och visar sig! :)

Sen sist har inte så mkt hänt, har spellar lite brädspel umgåtts med tjejerna och druckit några groggar! Ute och gått med hundar och hälsat på pappa min.

Är ju ledig imorgon också men de lovar regn..... måste hitta på något att göra ändå?
 Gymmet lockar iaf! Vi får se hur det blir!  :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

det är som vanligt de ;) så fort det är helg och man är ledig försvinner solen spårlöst . .

2010-05-24 @ 17:09:02
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0