Tisdag 18 maj

Ligger på golvet i vardagsrummet och väntar på att tvätten ska bli färdig så vi kan ta hand om den!
 Men de verkar gå i snigelfart alltså! :)
Igår var de ju kanonväder men idag verkar inte solen vilja titta fram alls!
 Lite tråkigt eftersom jag inte börjar jobba förrän kl 17. Jaja man ska inte klaga  :P
 Undrar vad man ska göra sen efter tvätten är färdig?
Vill inte störa min karl när han ska studera men ingen är ledig heller så :P
 Rulla tummarna kanske?
Fick prata med Jessica igår kväll för nu är hon snart i piteå!!!!!
Måste höra vad hon har att berätta om hennes äventyr i frankrike och i munkbyn där hon var :P
Fick höra att de hade varit dåligt väder hela veckan så jag var lite skadeglad :P
hihi! :)




Slänger in en bild från i lördags! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men ni bubblade utan mig så då är vi väll kvitt? :P

2010-05-18 @ 15:17:26
Postat av: Johanna

love(L)

2010-05-18 @ 18:15:58
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0