Solen skiner in på mig

Nu när jag sitter ute på balkongen! :) Mysigt! Dock är det ju inte så varmt ute men iaf! :)
Ska ta och åka ut på en tur med inlines idag! Ska lära mig att bromsa hade jag tänkt! :P
Hur de nu går de får framtiden utvisa! :)
Sen efter det blir det fika på stan! Får se om Lm kommer eller om han slog ihjäl sig inatt när han åkte inlines hem! :)

Ska iväg till Havsbadet sen i eftermiddag när karln farit till umeå och då ska jag hjälpa mamma med att berätta vad alla andra ska göra! :)
Sätta upp ett förtält osv!

Vad som händer ikväll de vet jag inte men jag jobbar imorgon så de blir en tidig och nykter kväll iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Allt bra? <3

2010-06-01 @ 11:22:17
URL: http://nexiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0