Sitter och funderar ute i solskenet!

Eller ja på balkongen men solen lyser in.
Sitter och tänker på lite små och stora bekymmer och bara allmänt över livet!
Jag tror iaf att det kommer bli en bra sommar och fortsatt bra år!
Det kan komma att hända mycket saker men jag är redo att gå in för det.
Skola? Jobb? London eller inte london... de löser sig! :)

Idag blir det att fara och träna med karln och Emil  på step in men innan dess måste här införskaffas nya träningskläder, jag kan ju inte es ut wosm en tattare på gymmet med mina trasiga shorts.
Handla mat behövs väl också göras , det är faktiskt inte så att kylskåpet ekar tomt men  behövs ändå att fyllas på lite! :)


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du skall plugga i höst, sen hinner du med London också. I sommar blir det mycket jobb med lätta skurar av ledighet, sol och bad. :)

2010-05-05 @ 12:39:33
Postat av: Maja

Lite småmys att sitta ute i solskenet och fundera:D

2010-05-05 @ 13:17:12
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0