En sån da....

Hade igår en supertrevlig dag med flickorna! :) Åt supergod mat!
Drack gott vin och badade jazzuzi! Kunde inte bli bättre!
Solen sken så vi kunde springa omkring i bikini trots att klockan slagit 8. :)
Sen efter det kom min lillebror och hans kompisar som sedan for in till stan för att cruisa i deras bil så jag och tjejerna tog en taxi in till stan och sen gick vi ut på Kalles, Där träffade jag pappa och några gamla kompisar.
 Efter ett tag var alla borta.... angelica hade visst blivit indragen i en bil och bea.... ja vart hade hon tagit vägen?
Blev ett tråkigt slut på kvällen. Gick sen förbi på jobbet där karln satt.
La mig i soffan och somnade när jag kom hem! Mkt spännande vaaaa? :P

Kommentarer
Postat av: Bea H

FÖRLÅT !!! hamnade i ett djupt samtal om programet ja sökt och om ja kanske skulle ta rummet i karlskrona som han har över om ja kommer in! när ja skulle dra träffa jag en från laget, å vi hamna också i ett djupt samtal! jag å mina djupa samtal :(:(

2010-05-16 @ 12:59:02
URL: http://onewordortwo.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack för en super kväll! även ifall DU drog när jag kom till sunes ditt as :* (L)

2010-05-16 @ 22:39:00
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Haha ja men vi får göra om de någon gång! Tycker jag! :P

2010-05-17 @ 12:11:52
URL: http://emskeli.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja de tycker jag ni ska göra så jag också får bubbla :P

2010-05-18 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0