Luleå å ikea

Har jag hunnit vara på ihelgen!
lördagen hel shopping i luleå och t.om ett besök på ica kvantum i luleå där karln köpte vanilla coke. root beer och diverse annat import drycker!
själv är jag inget ig fan of it direkt! men men :P

igår var vi på ikea och trots snöovädret kom vi ändå till karlns svärmor innan vi körde fast... haha :P
en kvinna framför oss hade fastnat också! så vi var inte ensamma .. jävla blötsnö!
=) som tur är hade vi inget släp på så det gick bra iaf! :)

Har nu fått ihop en tvbänk..ett soffbord och en rumsavdelare! men ryggen har tagit slit så har lite vila just nu ! jag har varit himla duktig ändå tycker jag... christoffer också! men han l'ämnar mig för sthlm ikväll så då får jag fortsätta själv! :)


Har inga planer alls inför påsk! vi får väl se vad som händer helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Jerker

Finns Vanilla Coke än? Se till att kolla bäst före datumet innan han dricker det :P hehe kramizz

2010-03-29 @ 17:10:24
Postat av: Anonym

haha är nyimport från usa! :)där säljer de fortfarande sånt! :)

2010-03-29 @ 18:54:43
URL: http://emskeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0