internationella kvinnodagen!

Dagen till ära så har jag blivit bjuden på middag med karln min... Gulledu! vi åt iaf varsin sallad! :)gott gottigottgott! :)

For förbi till pappa efter jag skjutsat honom till flygtaxin! skulle bara förbi en snabbis men det blev väldigt länge...eller ja började prata med min lille lille liiiiiilllebror som har blivit så himla stor så han kollar på en egen lägenhet. Kan inte låta bli att involvera mig i heminredning! :) Gud vad kul det är med heminredning,husgeråd, möbler osvosv... jag vill ju bara komma å bry mig och jag ska se till att jag kommer göra det också;)
Jag kan ju inte ändra mycket här inne så  ;)

Jag längtar sååå tills imorgon då han får reda på om han fått lägenheten eller inte! sååå spännande!


En sån här vill jag ha!! Fast svart!   :)


Imorgon blir det gym med jessica och jag ska köra hååååårt nu..Det är nu det gäller sommaren 2010! :)

Så här slitna blev vi efter träningen! ;D
                                                                                             


Kommentarer
Postat av: Jecca

Jag ska piska dig ;)

2010-03-08 @ 21:28:11
URL: http://missalterego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0