8/3

Har inte haft så mkt tid att sitta ner och skriva i helgen! Så jag får göra det nu! :)
Har jobbat dag nu i helgen dvs... från 9-10 tiden tills 18.00 :)
Lördagen tillbringade vi sen på bion.
Det blev jag, Christoffer,Tommy, Charlotte och Josse som såg Alice i underlandet! :)
Jag måste säga att den faktiskt var himla bra! Himla synd bara att jag har fortfarande lite knas i ögat. Jag hade  nämligen svårt att kolla på bioduken när det blev ljusa scener!
Hoppas nu verkligen att det kommer gå över.....

Idag har det inte hunnit hända så mkt.. Har varit och gymmat med älsklingen och sedan har jag handlat lite på coop... Insåg att jag inte hade ett RIVJÄRN!! från två hushåll har vi ju grejer. men ett rivjärn hade vi inte ...:P
Blir visst jag som får stå för lunchen men men jag är ju ledig så!
Det blir potatispannaka eftersom karln har önskat sig det! =)
Känner inget tagg för att göra npgot överhuvudtaget skulle gärna ligga i sängen hela dagen om jag kunde men......får väl ta och lyssna på någon bra musik eller så.
nu längtar jag tills det blir sommar så man inte är lika nedstämd... det är inte alls likt mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0