8/3

GRATTIS GRATTIS LILLEBROR till lägenheten!!!

jag satt på gymmet och fick veta det! Gud så skoj! Jag kunde inte låta bli att berätta det för jessica och gymmet.
Träningen gick faktiskt otroligt bra och jag kunde inte sluta le.
For en sväng på stan med min favorit jessica och åt en semla och hon åt en morotskaka. Inte så nyttig lunch kanske men... jag är sockerberoende ;D
Solbrillor har jag inte hunnit köpa än eftersom det inte verkar inte finnas några för mig !! :(

Nu har jag packar ner massa gamla saker som vi har dubletter av när vi flyttade ihop jag och karln så det kommer bra till användning av bror ! :)

Flytta och inhandling av saker till jimmy är schemat för idag! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du :D inte illa!



haha men int alls ;)

joo men skämta inte, 7 dagar: D

2010-03-09 @ 21:28:33
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0