5/3

Solen skiner och likaså jag... karln är hemma och nu har man fått göra sig av med lite av sina lustar.... hahaha.... vem vet om jag skojar eller inte .... :P

Idag blir det jobb ett litet tag iaf..... :D jobbar bara mellan 10-13.30 :)! sen ska jag snippa förbi på h&m och kolla på ett par jeans short som jag är sugen att prova...sen  kanske införskaffa sig ett vitt linne..jag vill ha ett sånt... har nämligen typ inga linnen alls!!! :P

Ska ta med karln till willys för han har inte varit där och ska se om vi ska göra en storhandling där eller om vi kanske rentav håller oss till coop och ica... är lite skeptisk faktiskt! :)

  Det är ju omöjligt att få med alla på en bild.... :D 


Kommentarer
Postat av: Pippi

SV: VA?! Är de sant? Och Jessica tvinga på mig den! OMG hon kommer få höra ett och annat när hon kommer hem!!

2010-03-05 @ 18:33:50
URL: http://missalterego.blogg.se/
Postat av: J

GAAH!! vi måste hinna ses innan jag åker :O

2010-03-09 @ 12:12:56
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0