21.04

Ikea i helgen eller 40 cm snö som kommer? det är frågan.... verkar då snöa enligt både rykten och yr.no i helgen! det känns ju inte alls kul!!!!!!! vi som hade tänkt fara till ikeaaaaaa!! *gråt*

Får väl annars bli en shoppningdag i luleå under lördagen så får vi se hur söndagen blir! :)


Har varit och solat nu ikväll och har blivit så brun så!! som en liten pepparkaka!! :)

Tvboxen har strejkat och en emmeli är trött! inte lätt att leva alla gånger!! borde städa diska och plocka upp här hemma... istället sitter jag och kollar på våra kampfiskar som försöker para sig! :) gud! måste skaffa mig en hobby! att lägga pussel tycker jag är himla kul men jag blir så tävlingsinriktad så det finns inte!!!så det kan aldrig vara bra! lägger pussel i timmar ja till och med dagar tills det är färdig och då ungefär har ryggen gått sönder och man har blivit stel i hela kroppen och ja... man glömmer t.om bort att äta!:P

haha! :) Ska drömma mig bort i akvariet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0