midsommardagen

Har vaknat för måånga timmar sedan när jag har haft så ont i mitt högra ben så de nästan har känts som om de har gått av!
Efter en härlig dag ute med folket som jag älskar och bad och sola på verandan , god mat från grillen och mys med kubb så känner jag knät sakta fara ur läge! Om ni vet hur de känns så säger jag bara... AAAJ!
 Tommy bar upp mig in i stugan och konstaterade att en operation på mitt relativt friska knä är det enda utvägen!
De var inget roligt samtal!Jag som har fruktat det hur länge som helst!! Inte Okej! :/

Skulle egentligen jobba idag men kan knappt stå upp eftersom mina leder är inflammerade och svullna så Min ängel Angelica får göra det åt mig!!

Ett stort tack till Linus som skjutsade hem mig igår! Tack ska du haaa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0