vad säger man!

 Mycket har hänt sen sist men de har mest varit jobb!!
Kiruna på festivalen och på stadsfesten i Skellefteå förra helgen!!:)

Nu har jag dock semester eller ja kanske man ska kalla det ett litet uppehåll från arbetet, eftersom det dock bara är en vecka som vi pratar om!
 
Har legat ute i solen mest hela dagarna och umgåtts med karln och vänner!
Måndagen tillbringades med johanna och vi for omkring överallt! Badade lite och fick se spännande saker efter stängning på jobbet!! ;)

For på tisdags kvällen ut till mormors stuga där min kusin som är 9 år hade spa.
Efter tjejmiddagen så for vi ut till havsbader där mamma var och skötte om oss :)
Låg och solade hela dagen och for sedan hem för att ha filmkväll! MEEEN att jag aldrig lär mig att jag får inte äta sötsaker låg och hade kramp typ hur länge som helst:/ Dumma dumma mage som inte klarar av fet mat!

Idag ska vi på 88års kalas hos christoffers mormor! Ska bli ytterst trevligt... ;)

Efter de... ja vem vet vad som händer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0