Pdol Lördag

Efter en intensiv vecka så är det lördag kväll och snart rullar allt igång igen! Gud vad skönt att vara hemma och vila benet ett tag och bara mysa! =)

Satt och kollade på bilder från förra veckan och denna.... slänger in någon här =)





Nej usch.. borde ta och rycka upp sig och ta och kanske fixa till sig... eller mja.. jag lever ju i stekoset så vette tusan om de behövs! man kan ju inte göra en ängel av en apa ! ;)

Nej nu tusan...... ska lyssna på bra musik och peppa inför ikväll! :) Ska in på området och kolla efter en fejk väska... Jag har inte en enda väska och jag är tjej.... det är fanimej inte vanligt med en tjej som inte har saker att sätta sitt smink , mobiltelefon men fan, jag är ju van att bara ha en jacka eller en påse! Hahahaha de är nog i rättan tid med en kanske. Efterfest ikväll kanske? Vem vet ;)

Puss puss  från en sliten Emmeli!
:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hhaha men gumman :D du är då för söt ;D



För övrigt så har jag inge minne av den fina bilden på oss :*

2010-08-03 @ 03:25:15
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0