9/1-2010

Känns urknäppt att skriva 2010.. det är inte normalt! vad kallar man dem som föds under 2010 talet.. känns knäppt att kalla dem 10talister... ah! man får väl väjna sig! Det är ju trots allt inte 1900 talet å har inte varit det på lääänge... :P

Aja igår så hade vi ju tjejkväll hemma hos mej. Handlade till tacos och lagade mat tillsammans, Efter maten blev det supermario bros.. Måste bara säga en sak... Mina vänner är inte ELITEN! haha ... man får iaf skratta åt dem! :P

Vaknade av ett telefonsamtal som beordrade mig att träna... Det var Camilla som ringde och sa att hon behövde ett moraliskt stöd... och det är väl klart jag ställer upp:p ...  när jag kom till jobbet kände jag mig nästan döende.. linsen hade fastnat och orken var slut!, men efter mat så var jag tillbaka på topp!:P

Idag har det varit jobb med två söta tjejer! Både jessica å Johanna.. har gått toppenbra men har inte varit mkt folk så vi har fått mkt gjort!

Jessica dammade tex av ventilationsrören.. tog bort julen! vi gjorde dressing och så surrade en massa... Som vanligt alltså! :P jag är som bra på det! :D

Imorgon blir det jobb igen! Och om 6 dagar är Älsklingen tillbaka igen!!! :)

AWSOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0