7/1 - 2010

Usch vad trött man kan vara då! har jobbat från 9 - 17 idag. farit och handlat med Jecca och sen harj ag inte gjort ett jota...Har ingen ork i kroppen eller i knät över huvudtaget.. måste bero på att det är iaf minus 30 grader ute nu! Sitter och slötittar på tv. men finns inget att se på!
Mamma och syskon skulle komma och uppehålla mig under dagen men de vågade inte sig hit när det var så kallt ute.
Vore ju för hemskt om bilen skulle stanna eller ja inte gå igång sen när de kommit hit!

önskar att min älskling var hemma just nu. Nu imorgon fyller han ju faktiskt 26 år ....uhm,.. ung.... :)
JAg skulle vilja göra frukost på sängen åt honom och ge honom en puss men istället är han i kalmar och jag är ledig morgondagen . Men men... har iaf lite planer för helgen . Blir tacokväll med Angelica . Emma och jessica so far as i know! gott med goda vänners sällskap! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0