20/1

Slut på en lång dag på jobbet då allt bara har jävlats med oss....
 Kortapparaten har fuckat med oss bokstavligen!
 Den har funkat av och till hela dagen och såklart så hände allt under lunchrushen! Den bara dog. Var tydligen telefonjacket som det är fel på men orkade verkligen inte med det idag !
SNARK!!!

Har varit och tränat efter jobbet och gissa vad?
Jo smarta emmeli tappar nyckeln någonstans på gymmet och hittar den inte så gissa vem som fick knipsa låset sen när jag var färdig! Jo jag ! :) Verkar som om gud bara vill straffa mig ;)

Har skruvat isär bordet och dammsugit överallt i lägenheten för nu ska vi få nya mattor i hela lägenheten så de ska börja lägga dem imorgon, iaf i köket och hallen! WIIIE :)

Om bara någon dag till så kommer älsklingen hem igen! Som jag längtar efter min sambo ! ;)

Nu blir det slötittande på tv och förbereda sig för morgondagen! :)

So long!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0