14/1

Hela min vecka har varit hemsk. Allt har gått sönder eller så har jag lyckas göra sönder!


Nr 1 på min lista är BILEN!
Nr 2 ja där är nog alla mina små misstag jag gör dagligen.... :P

* Ett kg socker damp rakt ner i backen!
* Mina peppar kakor likaså!
* Mina husmans damp ner åxå!
* låt oss se.... Jo tappat ner 4 glas och ett uppläggningsfat!
Idag tappade jag ner en massa pommesfrites rakt ner i backen så vissa fick plocka upp allt och slänga det.... Bra kämpat emmeli!!! Å VI ANVÄNDE DEM INTE IGEN! To make it clear! .. haha :)

Har varit hos mamma idag och fått mat i magen och fick träffa mina bröder som jag inte sett sen ja ..julafton tror jag.. har tjatat på dem så de ska få komma å spela lite wii hos mig någondag när jag är ensam :D


Igår iaf... så färgade jag jessicas hår och vi snackade skit med angelica. var jättelänge sen vi bara var vi 3 men mysigt var det =)

Imorgon ska jag då¨fara å träna och jag ska försöka få med mig jessica också, Vet inte hur det är med er men jag behöver då verkligen röra på fläsket !!
Imorgon kommer snyggingen tillbaka ocksån :)!!!! Längtar massor..

Nu ska jag sluta skriva en massa strunt!

Tjingeling!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0