12/1

Onother day just passes by och jag har haft en massa för mig hela dagen.
vaknade på soffan som vanligt då jag inte kan somna i den stora sängen helt ensam!!!!
Matade fiskar duschade och har gjort mig redo att gå på stan å så blev det.
Jessica och jag möttes upp kl 12 å så gjorde vi en heldag ute! Väldigt mysigt... Vi köpte var sin jacka  min var röd och hennes svart så nu ska vi vara väldigt chic!!! ;)Efter mkt shoppande så blev det en lunch på café piteå . Blev sallad för våran del! duktigt va?  SÅ såg min ut :P

Iaf efter en dag på stan for vi å handlade, Eller ja jessica gjorde det jag köpte  bara en mjölktetra och for hem och gjorde fläskpannkaka och tydligen skulle hon göra någon hälsomat. Fy emmeli!

Kl 18 ringde jag å bad pappa komma så vi fick bogsera bort bilen och nu står den hos honom i sitt garage men jag fick låna hans bil men såklart fick jag tanka den för den var Tooooooom! ekade nästan om man nu skulle blåst i tanken... Nu kan jag träna imorgon bitti!!! WIIII

Nu är det väldigt sent och jag borde sova... hahaha kanske inte sent men ska iaf börja varva ner för det är ju en dag imorgon också!

Tjing :)

Kommentarer
Postat av: Fiskarna

Glöm inte bort att mata oss :)

2010-01-12 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0