10/1

Idag har det varit jobb igen! som vanligt alltså ;)
Har haft massor för oss idag! vi har varit flitiga som små bin!

Jag och jessica har hackat lök.. skurit tomater.. gjort sallad och fixat allt inför morgondagen!
Sen har ju lilla johanna stått i kassan nästan hela dagen och det har gått så bra !
När jag ska till att sluta så kommer  mamma in med min lilla kusin och de ska komma och hälsa på ! så de har de gjort :) och ganska nyligt farit hem!vi fikade och spelade lite mario :P
Sen har vi letat en fisk som hade gömt sig i akvariet... fick nästan en hjärtinfarkt eftersom jag inte kunde hitta den och skulle någon fisk dö skulle jag inte våga visa mig hemma något mer.
 Christoffer älskar fiskarna mer än något annat! :P

Nu blir det tv å datorn resten av kvällen! jobb imorgon igen! sen blir det en ledig dag! AWSOME :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tror nog han kommer över det ;)

2010-01-10 @ 21:45:03
Postat av: Jecca

Ja tror nog han kommer över det ;)

2010-01-10 @ 21:46:05
URL: http://missalterego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0