vilken kväll!

alltså var så himla kul igår så att efter jag festat och jobbat 4 timmar kunde jag inte somna!
Var helt underbart! hoppas alla hade det urkul igår! Det hade iaf jag!

KVÄLLEN i små drag!

Hämtade upp johanna på sunes och åt och började bege oss till lägenheten. jag jecca och johanna började fixa oss i ordning för kvällen... klockan var då runt 2 tiden! :D haha


Först hemma hos mig..vi tjejer spelade lite mario och jag var bäst! ;D hahaha
Sen kom pelle och Ellen ... ;) de spelade iaf lite Gh och vi 3 kollade på .... väntade in dem andra!


Sen flummar vi på ett tag.. för de andra sötnosarna tar sån himla lång tid.... Lm berättar sina historier och vi asgarvar.... ja johanna också... va trodde ni ;)



 När de andra kom så fixade tjejerna till sig och vi forsatte surra som galningar ... jag menar.... vi är ju trots allt mest tjejer!! ;D


Sen när de andra kom så spelade vi spel ... ja med andra ord! och emma och jossan vann!! attans... bara killarna inte vann iaf.. de skulle vara så stöddiga!!




Jessica fastnade inte på en bild under spelet... bara hennes tröja... aja får ta bilder på henne nu ... ;)

Sen var det upp och bära upp johanna för trappan som gällde... Lm han var hästen! ;D



Sen vart det bara en massa flumm innan challenge .. där åt vi god?! mat och hade ju som swagt ett underbart sällskap! här får ni resten av kvällen i bilder!



Jobbade ju sen! ;D
Så där jag träffade pappa som jag sedan skjutsade hem!

Alltså jag gör gärna om det här vilken annan dag som helst!! TACK ALLA som gjorde kvällen super!!
Älskar er!


Kommentarer
Postat av: J

AHAHAH FYFAN ALLTSÅ :D onda blicken bilderna säger allt :D

vilken kväll :D (L) helt super!

2010-02-28 @ 12:00:33
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: mr j

han på sista bilden,jobbar han på sunes???

2010-02-28 @ 16:20:35
Postat av: Anonym

haha men lol

^^ min pappa!

2010-02-28 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0