4/2

Nu har jag varit och tränat på step in. Känner mig inte alls så duktig trots det! jag orkar inte lika mycket som jag vill göra! Knät bara rasar ihop när jag föröker göra vissa saker! blä!!

Dock alla ni som tränar och sen bara pratar i telefon.... Gud vad löjligt!!!!!!... finns så många som gör det har jag märkt...... Jag tycker bara det ser fånigt ut! kan man inte slappna av och bara träna ifred eller måste man vara tillgänglig hela tiden?!?!?!

Idag blir det jobb med jossan och förhoppningsvis så blir det mer folk än i tisdags...
I really hope so, annars blir det att krypa efter väggarna!!!

Imorgon så kommer älsklingen hem! Myspys! saknar honom verkligen!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0