3/2

Grattis i efterskott mormor här på bloggen också! hon har nämligen igår fyllt 65!
Så idag på schemat blir det att fara till henne och få palt serverat . Inte dåligt!!! :)

Skulle farit och tränat med jossan på jobbet idag men mitt knä har sagt ifrån! Det vill inge mer!! :(

Var igår hos min sjukgymnast å fick jättemånga flera övningar som tar stryk på benen och efter att först ha gjort ett pass på en och en halv timme på step in och sen  jobba en kväll så kastade knät in handuken!
Men imorgon då måste jag träna får lite ångest om jag inte far annars!!!

Moster ska komma förbi och se på lägenheten idag för hon har inte haft tid annars eller så har inte jag varit hemma! det ska bli mkt trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Mikaeljasmine

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-08-01 @ 10:19:20
URL: http://mikaeljasmine.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0