25/2

Lönen har vi fått och nästan all har jag suttit sprätt på ! haha ;)
Nej enbart på räkningar... inge annat!!!! Usch tänk om man kunde ha lite pengar kvar någon vecka efter lönen... Men nu framöver kanske det blir så... har gjort färdigt min avbetlaning på några tusenlappar för våran fina teve! :)

Aja på tal om ögonen! Blev 2 turer till apoteket.. 2 st till Vårdcentralen och ett besök på sjukhuset där de konstanterade att jag fått ett sår på hornhinnan! så inge smink eller linser på ett bra tag! är också sjuuukt ljuskänslig så måste fixa mig ett par solglasögon.. Nu blir det ju snart vår så det passar sig ju ;)

Jag fixade kläder till imorgon också!!:D
Nya tjockare strumpbyxor, klänning, puder och lösnaglar! =) när jag inte får sminka mig för jag ju sätta fokus på något annat typ.. naglarna ... :p

Tror nog det kommer bli jätte bra i slutändan! tror ni inte ?

Har jobbat idag och har varit sjukt mkt att göra hela dagen! men det gick jättebra ändå! :) Efterjobbet tog jag med Jessica med ut på dollarstore för att fixa  plastmuggar osv... Sen for vi förbi och gick genom Willys... tog oss en bit tårta och sprang sedan till bilen:P Det är ju inte liiiite kallt nu! När  kommer våren egentligen ? jag vill gå omkring i högklackade skor och slippa ha tusen lager kläder på sig och framför allt att slippa frysa!!! :)

Grattis till johanna som har klarat körkortet föressten!!!! =D




Kommentarer
Postat av: Johanna

vadå klänning din skit, du tänkte rent vara snyggast på stället på lördag? ;)

2010-02-25 @ 23:53:44
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0