22/2

Brrr vad kallt!! hemma efter en lunch på stan med Hilda och Christoffer! mkt trevligt! :)
Har idag hunnit vara och träna på morgonen också! jag har som haft ett lååångt uppehåll på fleeera dagar! sen i fredags... fy på mig! nu blir det ändring! men men ... säger kroppen ifrån så gör den det! Jag tvingas lyssna på den ibland! :/

Ikväll lir det kvälljobb och imorgon blir det tandläkarbesök och sedan gymmet med jecca....Efter det blir det väl att handla på systemet .... men jag ska inget dricka men ska man ha firma fest så ska man ;P

Ikväll far ju älsklingen hem och kommer inte hem förrän den 4 mars! :/ Han ska ju vara borta i barcelona och se fotboll! *Stackars han* haha ^^

Men men jag ska dränka mina sorger i jobb och gym istället .. :))


Kommentarer
Postat av: J

AHAHa du måste ju ge mig mer ;) haha hmm av vad. . sneaky ;)

nej men jag vet ju inget om nått :D bara att det är firma fest på lördag ;=

2010-02-22 @ 13:21:20
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0