17/2



Du och jag för alltid!!! :)

Har idag hunnit vara och gymma på morgonen med Jessica.... Jossan försov sig visst och vi kunde ju inte vänta i evigheter på att hon ska pallra sig upp ;) Men nästa vecka måste hon följa med oss.. OR ELSE!!!! ;D

Har jobbat lunch med Camilla och jecca och det gick bra som vanligt!
Var ju typ huuuuuur länge sen som helst jag jobbade med camilla men vi alla är fortfarande ett jävligt bra team ;)

Har träffat mami också e snabbis! Fick i mig lite mat och umgås lite med familjen!

Skurat har jag nu gjort i hela lägenheten! wiee vad gukkiiii jag är !  men sambon kommer ju hem i morgon så jag antar att jag inte kan ha det som ett bombnedslag hemma... Det enda som får vara ett bombnedslag är ju jag! haha asg! :D

Finns inge bra på teve heller dessvärre, får bara vänta in bättre tider och sen krypa ner i sängen, sista natten jag behöver sova själv på ett tag! *Gilla*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0