15/2

Helgen är över och det är måndag igen!

Har tillbringat fredagen med att ha jobbat! Sen mat hos laila och christer! :)
Lördagen tillbringade vi med att fara tidigt som attan till långträsk! Hur kul som helst och jag fick köra liiiiite skoter iaf! sen sa min kropp emot ! antar jag inte kan pusha mig något mer!
Igår var det ju alla hjärtans dag och vi var och tränade på dagen. Sedan middag hos svärmor och sedan efter det så blev det städande. Sen så vid 21.30 ungefär så la voi oss ner i soffan och somnade!  haha ja shit =) har varit en lång helg =)

Har varit och köpt saker till våra fiskar men trots det så dör alla våra fiskar nästan....det sk'är i hjärtat mitt när jag ser älsklingenfrustrerad! Kan inte våra fiskar få leva utan sjukdomar:/


Ikväll far cj tillbaka till skitstaden igen! Huvva ! jag hatar det mer än något annat!
Tur han är tillbaka på torsdag kväll iaf. Dock jobbar jag men... får sova någon timma med han då iaf!

Ikväll blir det gymmet och sen sängen! om man somnar blir det inte fortare till en ny dag?!? :)


Kommentarer
Postat av: J

MEN kom igen ;) haha passa tungan unge dam!



åh du, inte tusan visste jag att du hade blogg inte ;)



fin bild för övrigt =)

2010-02-15 @ 22:52:44
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0