1/2-2010

Idag har jag inte hunnit göra så himla mkt spännande... Har iofs varit och tränat med älsklingen imorse! men det var ett himla äventyr innan vi tog oss iväg. plogbilen hade skottat bakom bilen så vi fick gräva fram bilen innan vi tog oss därifrån. Som tur var bor christoffers farmor bara tvärs över vägen så vi lånade en skyffel! annars skulle vi stått ännu där å försökt ta oss loss! :) nu har vi dock inne garage så nu slipper vi ha bilen ute så den slipper frysa :)

Idag far han hem som vanligt. Hatar måndagar alltså! Jag och katten gustaf! kanske borde skaffa en klubb!?

Blir iaf att tvätta och fixa till lite hemma iaf idag eftersom jag är ledig heeela dan så måste jag ju göra något vettigt!Imorgon blir det dock jobb! Men nu blir det Kvällsjobb!!!! wiiee.. :) jag tycker det är skönt att jobba lite kväll för jag tycker faktiskt att det är jobbigast att vara ensam på kvällarna så nu får jag ju göra lite vettiga saker istället =D

ska ta och slumra till en liten stund på soffan tror ja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0