Torsdag 16 december

Nu sitter jag på skolan och inväntar min grupp så vi får fortsätta med grupparbetet.
Ska ju ta en massa foton och förhoppningsvis lägga in lite röster och sånt idag.
Skulle vara så sjukt skönt att göra bort det innan vi åker hem till Piteå för julen.
Att slippa ta itu med både ett grupparbete och hemtenta vore ju himla skönt.
Känner att jag inte läst några böcker vilket jag borde ha gjort.
Känner mig inte alls speciellt duktig... Så varför sitter jag vid datorn då?
Jaaaa du... Bättre att skjuta upp det liksom:)

Blir bak, städning och tvättning idag så vi har kläder att ta med ..
Vi ska ju trots allt vara hemma i två och en halv vecka:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0