Nu du :)

Andra dagen på den här hemtentan. Har skrivit 4 frågor och det får räcka för idag!
Har bara den sista jag får sitta och skarva med imorgon söndag och på måndag.
Sen hade jag tänkt att det här helvetet ska vara över.
Fick främmande av Arvid igår och nu sitter han och karln och spelar monopol på datorn...
Jag ska vara ärlig och säga att det faktiskt ser roligare ut än det jag håller på med.

Jessica kommer snart hit så nu får vi hela lägenheten full med folk. Gillart! :)



Du och jag gumman! Du och jag! ;)

Kommentarer
Postat av: Jecca

Snygg bild gumman :P

2010-12-08 @ 11:20:09
URL: http://bjmpersson.blogg.se/
Postat av: emmeli

ja alltså... sjukt snygg... bara därför jag la upp den.. för den var så groteskt hemsk .. iaf på mig ! :D

2010-12-08 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0