Nej gud!

Är typ tröttast i Sverige eller i norden kanske t.om.
Var på världens bästa förfest igår med en massa brudar!
Fest med de andra i Pwb och sen ja... sen har man mått dåligt hela natten...
Skyler på pizzan då min sambo har mått illa hela natten efter han åt av den...
Han var förövrigt nykter också så!

Har skickat lite brev till både Hotell och restaurang facket och till ........ ja de kan jag inte berätta..
Kanske denna läser min blogg ibland! ;)

Snart ska vi tillbaka hem till våra nära och kära vänner i Piteå.
Ska bli hur kul som helst och få umgås lite med dem.
Verkar inte bli så mycket senare i vår när jag kommer vara "fadder" åt de nya nollorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0