11. Mina syskon

Jag har två bröder som är rätt bra på sitt egna speciella sätt och en syster som jag fick på köpet! ;)
Mina bröder är 20, 18 och systra är 11 år gammal.

Ja de är väl rätt så olika mig om jag ska vara ärlig men kanske lika på andra plan....
Jag vet inte riktigt... :)
Men några citat från idag av mina kära bröder Jimmy och Eric
"Emmeli om jag skulle lyssna på allt du säger skulle jag bli galen"
"Emmeli jag lyssnar men vi bryr oss inte om vad du säger"
Det är väl rätt bra sätt att beskriva deras relation med mig...
Nej skämt åsido, de är galna knäppa och såklart så älskar jag dem.
Min syster som heter Emmy ´förövrigt bor hos morsan och hennes karl "deltid" och resten av tiden hos sin mamma. Men ja ni vet väl kanske vad de pysslar med mest hela tiden.
Är med kompisar, skidor och tusen andra aktiviteter:)

Har dock inga bilder på datorn då jag lånat min mamma men ni får vänta och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0