03. Mina föräldrar

Ja vad ska man säga.
Min mamma heter Carina. Är nyfyllda 42 år ung?!
Hon är min "lilla" mamma och ja även bokstavligen.
Hon är väl bara runt 160 cm lång och trots det tycker många att vi är väldigt lika!
Det bästa med henne är att hon är så förstående, väldens goaste.
Omsorg är något som ligger henne nära hjärtat då hon jobbar som undersköterska.
Världens västa mamma helt enkelt! :)


Min pappa heter Ulf och är nu snart 51 år gammal.
Bor med min lillebror mesta dels och har jobbat åt en takfirma i nästan hela sitt liv.
Först nu iår var han tungen att byta jobb då han har opererat ryggen och var tvungen
att "sadla" om. Jobbar just nu åt Polardörr.
Han är enligt många, rolig och har ett stort hjärta till allt som har en motor! :)


Ni som inte vet så är de inte tillsammans längre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0