01. Presentation av mig själv...

Ja finns väl inte så himla mycket spännande att berätta men iaf. Here we go!
Jag är en liten ... liten och liten men ja 22 år gammal kvinna från Piteå ursprungligen.
Har bott i Piteås omnejd i ja nästan hela mitt liv faktiskt.
Flyttade till Umeå för att plugga på lärarprogrammet till förskole och förskoleklasslärare
vilket jag trivs jättebra med!
Jag är 170 cm kort och väger... ja jag har ett normalt bmi iaf!
 Sen vikt är väl inte något jag vill berätta här! :D
Ska snart hem under jul och familjen och vännerna och få bli ompysslad av lilla mamma!
Är en hyffsat glad tjej, älskar att träna och har lite sexistisk humor :)
Morgon trött och hatar att hålla käft...
Konstigt nog pratar jag inte i sömnen iaf!
Aja det var väl det... Jag har väl också litesmått afasi.
jag hittar inte orden alla gånger så istället blir det något som är svårt att tyda.
Karln min är van så han får agera tolk! :)
Jag är förlovad sedan några månader tillbaka och bor just nu i ett litet radhus i Umeå...:)
Ja de var väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0