Softish!

 Ligger i sängen framför datorn och lyssnar på när Tommy och Cj spelar på xboxet....
Tacka gud att jag  stängt av ljudet för länge sedan och lyssnar på Plan three istället. Skulle annars bli gaaaaalen :) Fast det är ju dock ingen nyhet :P

Var på nolia idag och gjorde några mindre inköp, några smycken ska inhandlas imorgon och kanske något annat litet. Men ska ju dit med Emma på fredag så kan ju inte ha gått överallt. Jag vill ju bli överraskad och hitta något magiskt ställe! Haha!!

Har tränat en sväng på Step in ikväll och de var behövligt kan jag be att tala om! dessvärre så var de bara jag och alla spännisar där. Man får ju nästan dåligt samvete över att man borde haft samma tempo och tränat som ett psyk hela sommaren men istället har man bara vilat hela tiden! Jobbat en massa och haft andra saker för mig helt enkelt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0