Snart ska man börja dra sig mot jobbet

blir ju kvällsjobb ikväll idag igen .... haha :P
Känns dock hur sjukt som helst då det är snart min sista dag på jobbet!
Har nu bara 2 dagar kvar efter ikväll!
Hur det känns????
Vemodigt kanske? Jag kommer sakna alla kunder och mina arbetskamrater i massor!!!!
Men man måste väl gå vidare i livet. Att utvecklas?! Ja jag tror det är rätt tid!

Har packat en massa saker ihop med Christoffer och ska ta och flytta dem hem till mamma tills dess att det är redo för oss att fara!
Galet egentligen hur fort det går. Vi flyttade hit i december....Nu är det snart September!... :D

Har varit galet duktig och tränat i nästan 2 timmar idag!!! En stor stjärna i himmelen åt mig... haha :) *Skryt*

Kommentarer
Postat av: Lillan (A)

SAKNAR DIG REDAN<3

2010-08-17 @ 16:39:43
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0