Fy tusan!

Imorgon bär de av till Umeå och 3,5 år av studier väntar för mig!
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta nu! Lämna min "gamla" liv och in i de "nya"!
Nej helt ärligt ska de bli himla kul!
Här i dagarna så har jag insett att de ska bli himla skönt att börja om från noll.
Slippa vara en Ikon ..någon som jag inte vill vara.
Men visst fan kommer de kännas konstigt!
Nolleperioden börjar nu på fredag och har inskrivning 8.30 ! Läskigt!!!! :P
Ska däremot få en rundtur av Lloyd och Cj av staden och campus och ja..... Överallt vi bara hinner se innan mörkret lägger sig på! :)
Skulle visst fara runt 10 tiden imorgon och få våran rumsnyckel! ...

Borde nästan lägga in en bild på hur kaosartat de har varit här hemma... Har slängt ut alla kläder på golvet men nu har jag däremot börjat packa ner alla saker :D

Träffa Johanna och Josse ikväll kanske..... Vi får se om de hör av sig! Annars så ska jag ligga under täcket och snörvla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0