Vilken dag! :)

På jobbet har massa saker fixat sig...
våran kortdragare som kunderna trycker in sitt kort i har glappat av och till i ett tag nu men den är bytt!
Fått glassmaskinen så både mjukglass och milkshake finns! :)
De har även  lagat våran trasiga fritös!!
Ja herregud i höjden! :P

Nu har jag ätit upp min smörgås från subland och fixat min garderob! trust me.... de var inte en vacker syn!
Men nu kommer förhoppningsvis min karl hem och när han får se vad jag har gjort! vad glad han kommer bli...hahahah! han har sagt så många gånger att om jag fixar så jag kan stänga min garderob så skulle jag få 500 spänn! :P

Jag har också köpt mina favvis mascaror och efter lite bonuscheckar så fick jag båda två för 39 kr! Snacka om klipp!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0