sliten tjej

Känner mig lite hungrig men har inge mat här hemma....
fy skämmes på mig som inte går och handlar mat.
Men lite små smulor har jag nog! sitter iaf och dricker lite äppeljuice :) mumma! =D
Angelica lämnade mig nyss för att fara på kalas hos hennes låtsaspappa!
Vi som hade tänkt att fortsätta mysas och kramas hela dagen... Men men så kan det gå! :)



Mer planer för dagen har jag nog inte...... gymmet ska jag nog till lite senare.....
Eller nej! DET BLIR SENARE! kan inte förfalla... har ju nu redan lagt på mig en del när jag drack alkohol igår!! :O


Kommentarer
Postat av: Sandra D

Min navel är från helvetet:-D Skämt och sido så är det så att jag har en enormt djup navel och längst inne i den en fistelgång i huden som blir inflamerad och infekterad så den måste opereras, men först måste jag bli normalviktig, jag hade dock 29 kilos övervikt och har nu gått ner 17 kilo , dvs jag har 12 kilo kvar som jag fightas med:-D men skam den sm ger sig:-) Gillar din blogg . läser den varje dag! KRAM

2010-04-18 @ 22:30:54
URL: http://manljusets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0