en trött mli

Sitter nu och skriver i min blogg.Det kommer inte bli många rader idag, känner inte för att skriva egentligen!
Bara sitter och jäser efter min middag som var så himla kulinarisk som makaroner och korv.
Vet inte vad jag ska ha för ursäkt till att äta så onyttigt men jag hade ingen ork efter att ha jobbat hela dagen sedan solat och tränat en timme på stepin!
Har dock kommit på hur himla kul det är att träna med någon.
Har ju varit så himla bortskämd att cj har följt mig när han varit hemma men nu så är jag ju lämnad här igen och då inser jag hur mkt roligare det är att ha ett stöd i träningen!!

En träningspartner.... Det hissar jag!! :)

Nu sitter jag och blir hjärndöd av south park och börjar bli rädd för mig själv..... jag som inte ens tycker om dem!

Ska zappa runt lite på tv.nu så se om det finns något roligt att.... ja ... SOMNA till! ... som vanligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0